اخبار و اطلاعیه ها

«اطلاعیه»

قابل‌توجه اعضای محترم پروژه‌های مسکونی سروقامتان

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند پروژه‌های خوشنام سروقامتان واقع در شهر صدرا در چند سال اخیر توانسته است با یک مدیریت یکپارچه از مرحله انعقاد قرارداد، اخذ مجوزها، طراحی، ساخت و نظارت کمی و کیفی از سطح قابل‌قبولی از رضایت مشتریان خود برخوردار باشد به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر متقاضی در لیست انتظار برای ثبت‌نام در پروژه‌های جدید این شرکت حضور دارند.

سرعت عمل، تعهد، شفافیت، مدیریت هزینه‌ها، هماهنگی با مبادی تصمیم‌گیری، کوتاه‌کردن فرایندها، انتخاب پیمانکاران مجرب، نظارت کمی و کیفی با استقرار ناظرین مقیم، شهرداری و ناظرین عالی نظام‌مهندسی از مرحله خرید مصالح تا مرحله اجرا سبب گردیده تا پروژه‌های این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مطابق با برنامه‌های زمان‌بندی و باکیفیت خوب در حال پیشرفت باشند.

طراحی‌های صورت‌گرفته(معماری، سازه و تأسیسات) به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و با رعایت کلیه اصول اجرایی و آیین‌نامه‌ها عملیاتی شده تا وجه متمایزی نسبت به طرح‌های مسکن مهر و مسکن ملی به وجود آورد. به‌گونه‌ای که اجرای این پروژه‌ها در مقایسه و تطبیق با استانداردها و انتظارات یک طرح مسکن در نقاط خوب شهر شیراز در حال اجرا است.

شرکت سروقامتان، خود را متعهد می‌داند تا با کمترین هزینه‌ها زیر نرخ تورم و با بالاترین کیفیت به تعهدات خود در چارچوب قراردادهای منعقد شده با اعضا عمل نموده و موجبات رضایت مشتریان خود را فراهم نماید. در همین راستا امیدواریم تا پایان سال جاری نسبت به تحویل موقت پروژه‌های سرو ۱ و ۲ زودتر از زمان تعهد شده و قراردادی اقدام نماییم.

بدیهی است که این شرکت مطابق اعلام قبلی، هیچ‌گونه تعهدی نسبت به افرادی غیر از اعضای رسمی پروژه‌های در حال اجرای خود نداشته و مطالب، شایعات و ارقامی که در روزهای اخیر و احتمالاً از طرف بعضی از افراد غیرمطلع در فضای مجازی منتشر شده و یا به مشتریان اعلام شده است به‌هیچ‌عنوان سندیت ندارد.

لازم به ذکر است کلیه اطلاع‌رسانی‌ها و اخبار پروژه‌های سروقامتان از طریق سایت رسمی این شرکت به آدرس www.sarvanfars.ir صورت‌گرفته و هرگونه اطلاعات خارج از این سایت فاقد اعتبار است و به‌عنوان نشر اکاذیب و اطلاعات نادرست، از طریق اتحادیه و صنف مربوطه و مراجع قانونی و قضایی قابل‌پیگیری و پیگرد می‌باشد.

                                                   

                                                               «شرکت سروقامتان نواندیش فارس»

پست قبلی

شرایط دریافت وام(جهت پروژه‌‌های سروقامتان ۱ و ۲)

پست بعدی

«اطلاعیه»

سرو قامتان نواندیش فارس

دسته‌ها